Ojojojoj

Jag älskar verkligen att fylla år! Det är därför jag gör det tre helger och en tisdag haha. Skoja. Men ändå inte.

Tusen miljoner TACK alla underbara vänner för alla gratulationer, blommor, ballonger, kramar, skratt, presenter och tid. För egentligen är det ju det som är grejen. Tid.

20130115-191510.jpg

Grattis Kerstin. OCH älskade Emilie som äntligen är hemma och såklart Camilla Andersson. Idag är våran dag 🙂

2 Svar to “Ojojojoj”


  1. 1 anonymos januari 17, 2013 kl. 7:14 f m

    När kommer del 2 om 2012? Undrar när och hur du kom tillbaka till universitetet (för du är tillbaka där du var förr va?) superfin bild och superfin blogg!

  2. 2 Jossan januari 18, 2013 kl. 4:40 e m

    Hej Kerstin och grattis i efterskott på födelsedagen!
    Jag har länge tänkt skriva till dig men inte kommit till skott för att jag inte vet riktigt hur jag ska formulera mig. Har följt din blogg sedan ett par år tillbaka, då du hade hästar och det är verkligen roligt. Ibland skulle jag bara vilja veta hur det på riktigt är att vara du. Det är här som du inte ska missförstå mig, men ibland skulle jag vilja veta hur det är att ha varit med om så mycket, både roligt och väldigt jobbigt och bara få känn den känslan du verkar ha i kroppen. Liksom vara i dig eller i alla fall bredvid. Men jag nöjer mig bra med att få läsa också. Snälla du fortsätt skriva. Vi uppskattar det verkligen!


Lämna en kommentar